En såndär månad...

Ni vet när lönen kommer och man tänker shit va bra, denna månaden är det typ inget extra att betala, så kommer kunna spara en massa!
Nu var det en sån månad för mig. Men så åkte vi förbi sharpman (typ ö&b för häst/hundfolk) påväg hem från Skåne, och så hittade jag en vinterjacka som jag kan ha när jag tränar hund (har just nu en ofodrad som dragkedjan gått sönder på). 1/2 priset var det också, en såndär bra parkas.. Jaja tänkte jag. Hade ju över denna månad, och måste ju ha en vinterjacka.. Blev även två nya leksaker eftersom hon lätt leker sönder kampleksakerna som vi har som belöning på kursen. 
Sen får jag ett mail om att den andra halvan av kursavgiften för Räddningshund ska betalas... Jaja...
Sen var det en tjej som sålde en aktiveringsleksak, för 100kr vilket är 1/4 av va de brukar kosta,så den blev det.. Hon sålde även en såndär snygg hundförarväst som jag varit sjukt sugen på... Ja...
Sen kom nästa mail, jag har ju anmält mig på kurs i Tävlingslydnad, och det var såklart dags att betala den också...

Det går ingen nöd på mig, men lite kul att "spara"-månaden inte riktigt gick som jag tänkt mig x)

Bild från kursen igår.. Nackdelen när det blivit +grader igen och man tränar i grustag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0