Ledig, helt ledig..

Idag skulle jag ha varit iväg och vallat, men Ewa har blivit sjuk och fick ställa in tidigt i morse. Detta medförde inte bara att jag vaknade 06:15 (när hon smsade) på min sista sovmorgonsdag på 3v.. Det gjorde dock inte så mkt då jag kände mig pigg (konstigt nog). Utan jag blev också helt ledig idag. Vallningen är på em, så jag åker 13:00 och kommer hem ca 17:00, vilket inte lämnar så mkt utrymme för att planera in annat. 
Så här stod jag nu ledig, med strålade solsken och funderade vad jag skulle göra. Övervägde en tur till Drottningholm eller nått fint ställe där jag kunde rasta Copy. Men slutade med att jag utforskade en ny skog inte så långt hemifrån. Var så sjukt sugen på att ut och åka skidor, åka till stugan och pimpla, eller nått annat som hade varit självklart när jag bodde i ösd.. Men blev ju svårare här..
Började fundera, vad gjorde jag en sådan dag förut, innan jag hade hund...? Jo, jag spenderade hela dagen i stallet... Men eftersom det numer är mitt jobb var jag inte så sugen. Så, vad gör "vanliga" människor??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0