Har jag nämnt att...

Jag numera är ägare till en LÄGENHET!!!!!!!
Japp, ni läste rätt, jag har införskaffat mig en trevlig lägenhet som jag flyttar in i 1/11...
 
Dock kan jag meddela att det är ganska deprimerade att gå in och kika på lägenheter i ösd efter att ha köpt en här,... är ju samma pris, skiljer bara en 1:a....Framför.....
Denna är typ identisk med min, och det är bara dendär 1:an i skillnad... *suck*
 
Min är dock liiite större..:P Vad ska jag göra med all plats!? =D
 
Ja, bilder kommer när jag flyttat in, kommer bli lite "renovering" allt eftersom, då det mesta är sisådär 10 år.. 

Så nu är det bara att komma på besök och mysa i den superlyxiga soffan jag planerar att köpa... ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0