Spåååår

Det finns en nackdel med att spåra med hund... i takt med att hunden blir bättre och bättre (vilket sker väldigt fort för min jänta) så blir spåren längre och längre.... Ja, snart måste vi hitta nya marker, för marken måste ju va orörd 1-2v för att dom inte ska hitta ett äldre spår, och nu ligger det spår runtom hela gården..:P
Hon är superduktig och tog dagens spår klockrent!!
Idag har jag börjat städa/packa lite... Vill inte packa för mkt, är ju nästan 3 veckor kvar tills jag kommer in, så vill inte leva med livet i lådor mer än nödvändigt. Men har iaf tömt min svarta byrå (som är Malins som hon ska få igen nu) och nästan tömt en hylla... och allt är nedpackat i EN ikea-påse... vi kan väll säga att jag rensat lite, och kan inte påstå att byrån var spec full..:P
 
Im in a Flow!
 
Kärlek till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0