bortglömd i driven...

Idag har varit en såndär intensiv dag.. 20 min lunchrast och sedan jobba över så jag fick kasta mig i bilen och åka till agilitykursen vi går nu (och blev sen dit).
Sen påväg hem, efter att inte ätit mer än en macka på hela dagen bestämde jag mig för att stanna till på burger king och köpa lite mat, eftersom jag visste att jag inte skulle orka ställa mig och laga något.
Så beställer, betalar, och ställer mig i "mat-luckan" och väntar, och väntar... 5 min senare kommer den killen som jobbar i kassorna och frågar om jag har beställt. "beställt och betalat" svarar jag, samtidigt som jag ser 3 st kändisar glida in till kassan.
Det var Pow, Smile och Diddi (från paradise Hotel) som ställde sig i kön.. men dom fick vänta, för nu fick äntligen jag min mat!!
Han va supergullig, så eftersom jag behövt vänta så himla länge (stått i drive-kön mkt längre på max!) så fick jag en extra hamburgare och dippsås på köpet.... Frågan är bara vem som ska äta upp dom? :P
 
Ja, nu ska jag, tröttheten och huvudvärken gå och lägga oss, för i morgon är vi ledig! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0